Historiek

 

  • 1985: Service Center Deinze ook gekend als SCD wordt opgericht als Panasonic / Technics Service Center.
    Met 2 techniekers verzorgden we toen de herstellingen voor regionale winkels.
    Geleidelijk groeide het aantal herstellingen en techniekers waardoor nieuwe merken beroep deden op de expertise van SCD.
  • 1991: Sony wordt een vaste waarde binnen SCD.
  • 1996: Het oude gebouw wordt vervangen door een nieuwbouw met ruime werkplaats en de nodige accommodatie.
  • 1998: Sharp wordt toegevoegd.
  • 2001: Een extra werkruimte en nieuw magazijn wordt bijgebouwd.
  • 2006: Marantz, Denon en Boston worden toegevoegd.
  • 2006: Een extra magazijn van 900m² wordt bijgebouwd.
  • 2007: Rotel, B&W en Classé worden toegevoegd.
  • 2011: Loewe wordt toegevoegd.
  • 2012: Cambridge Audio, Elipson en Mordaunt-Short worden toegevoegd.
  • 2015: Harman Kardon, JBL, ArtSound, AKG en Jedia worden toegevoegd.
  • 2016: Canton, Block Audio en Roberts worden toegevoegd.
  • 2017: Start merknaam easyRepair.be als portaal voor endusers.
  • 2017: Start Beamerman, service voor beamers in scholen en bedrijven.
  • 2018: Start herstellingen van Hooverboards, steps en motorized vehicles.
  • 2019: Sangean wordt toegevoegd.
  • 2019: Service Center Deinze wordt easyRepair.be

Met de vernoemde merken werken wij rechtstreeks samen voor hun service, hoofdzakelijk voor België, Luxemburg en sommige ook Nederland.

Dit zowel voor groot- en detailhandel als de eindgebruiker (particulier).

 

easyrepair team

Contact