Dealerzone
Hier kan u als dealer, per merk, de verschillende herstelprocedures en andere voorwaarden raadplegen die wij als officiële hersteldienst kunnen aanbieden.
Zeker voor herstellingen onder waarborg kan dit voor u een leidraad zijn doorheen de diverse procedures die ieder merk voorop stelt.
Let op: Herstellingen aan huis (In-home) NIET via onze website registeren. Zie hiervoor procedure bij het merk.
- Registreer uw herstelling via DEALER LOGIN
- Aan het eind van de registratie drukt u het transportdocument 2x af.
- U bevestigt 1 exemplaar duidelijk op de bovenzijde van de doos.
- Het 2de exemplaar laat u als afhaalbewijs aftekenen (Naam, datum, tijd en handtekening) door de chauffeur.
- Het toestel zal maximum 2 werkdagen na registratie afgehaald worden door onze vertrouwde transportfirma.
- Gedurende het herstelproces kan u steeds de status opvragen via de DEALER LOGIN.
- Wij voeren uw herstelling uit in onze werkplaats.
- U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw herstelling afgewerkt is.
- Wij sturen uw herstelling terug of u komt deze zelf ophalen.
- U kan natuurlijk ook rechtstreeks bij ons in easyRepair terecht.
Heeft u verder nog vragen? Aarzel vooral niet om ons te contacteren, ook voor andere merken! Wij helpen u graag verder!