Sony

Sony logo

 

 

ALGEMEEN

Reeds meer dan 30 jaar zijn wij geautoriseerd herstelcenter voor Sony inzake TV-Hifi-video, foto, camera, mp3, enz... zowel binnen als buiten waarborg.

 

HERSTELLINGEN BINNEN WAARBORG

Waarborgtermijnen

  • 2 Jaar waarborg mits voorlegging van een geldig aankoopbewijs.
  • Met de extra SerVIPlus garantie van Sony geniet u van 5 jaar waarborg. Contract met contractnummer en aankoopdatum zijn vereist.

 

Procedure

 

Low Cost

  • Zijn toestellen waarvoor het economisch niet verantwoord is om deze te herstellen.
  • In vele gevallen zijn hiervoor geen onderdelen en/of technische schema's beschikbaar.
  • Meestal gaat het om toestellen met een verkoopprijs van 100€ of minder.
  • Wanneer aan alle garantievoorwaarden werd voldaan zal het toestel volledig worden gecrediteerd door Sony.
  • Dit wordt rechtstreeks met uw groothandel, aankoopgroepering of in laatste instantie met u geregeld.
  • OPGELET! Dit geldt enkel voor toestellen verdeeld door Sony Benelux. Dit wordt steeds adhv het serienummer gecontroleerd.
  • In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat dergelijke toestellen worden omgeruild of toch worden hersteld.
  • Low Cost registraties via onze DEALER-LOGIN zullen ook gecrediteerd, maar NIET afgehaald worden. Er wordt wel verwacht dat het toestel nog 6 maand wordt bijgehouden voor eventuele Sony-Audit. Vergeet in dit geval niet het aankoopbewijs te uploaden!
  • Na ingave van het type in onze DEALER-LOGIN zal u meteen worden medegedeeld of het over een Low Cost toestel gaat of niet.

 

 Sony Bravia 4K

 

Dead on Arrival (DOA)

  • Nog niet of net verkochte toestellen met een defect.
  • Maximum 6 maanden geleden aangekocht door verdeler en/of maximum 21 dagen geleden verkocht aan uw eindklant.
  • Is één van deze termijnen overschreden dan zal het toestel binnen waarborg behandeld worden.
  • DOA aanvraag kan uitsluitend gebeuren via onze DEALER-LOGIN PROCEDURE.
  • De set dient compleet te zijn en in de originele verpakking.
  • De set mag geen gebruiksschade, fysische schade,... vertonen.

 

Schade Retour

  • Nieuwe, beschadigd geleverde toestellen verdeeld door Sony Benelux.
  • Toestel kan gewoon geregistreerd worden via onze DEALER-LOGIN PROCEDURE.
  • Elke retourzending schade wordt slechts aanvaard indien er werd voldaan aan de voorwaarden schade zoals opgesteld door Sony Benelux.
  • Maximum 6 maand geleden aangekocht door verdeler en/of maximum 21 dagen geleden verkocht aan uw eindklant.
  • Is één van deze termijnen overschreden dan zal het toestel binnen waarborg behandeld worden.
  • De set dient compleet te zijn en in de originele verpakking.
  • De set mag geen gebruiksschade, fysische schade,... vertonen.

 

Inhome

  • Aan huis herstellingen voor Flat TV >43" (109cm) moeten voor Belgie en Luxemburg rechtstreeks via Sony worden aangevraagd.
  • Deze aanvraag dient te gebeuren via Sony Inhome.
  • Of telefonisch : +32 (0)70 / 211 003
  • Of via e-mail : sony_logistic@sav-dnv.be

 

HERSTELLINGEN BUITEN WAARBORG

 

Low Cost

  • LC toestellen zijn toestellen waarvoor het economisch niet verantwoord is om deze te laten herstellen.
  • In vele gevallen zijn hiervoor zelf geen onderdelen en/of technisch schema beschikbaar.
  • Herstelling is in vele gevallen aldus niet (meer) mogelijk.
  • Meestal gaat het om de toestellen met een verkoopprijs 100€ of minder.
  • Na ingave van het type in onze DEALER-LOGIN zal u meteen worden medegedeeld of het over een LC toestel gaat of niet.

 

Inhome

  • Aan huis herstellingen voor Flat TV >43" (109cm) moeten voor Belgie en Luxemburg rechtstreeks via Sony worden aangevraagd.
  • Deze aanvraag dient te gebeuren via Sony Inhome.
  • Of telefonisch : +32 (0)70 / 211 003
  • Of via e-mail : sony_logistic@sav-dnv.be

 

Sony Bravia 4K

 

 

CONTACT SONY

 

VERPAKKING & TRANSPORT

  • Besteed zeker voldoende aandacht bij het verpakken van uw toestel.
  • Bekijk HIER de voornaamste aandachtspunten.
Dealer login
Nog geen dealer account? Registreer je hier
Login/paswoord vergeten? Contacteer easyRepair.