Sony
ALGEMEEN
Reeds meer dan 30 jaar zijn wij geautoriseerd herstelcenter voor Sony inzake TV-Hifi-video, foto, camera, mp3, enz... zowel binnen als buiten waarborg.
HERSTELLINGEN BINNEN WAARBORG
Waarborgtermijnen
- 2 Jaar waarborg mits voorlegging van een geldig aankoopbewijs.
- Met de extra SerVIPlus garantie van Sony geniet u van 5 jaar waarborg. Contract met contractnummer en aankoopdatum zijn vereist.
Procedure
Low Cost
- Zijn toestellen waarvoor het economisch niet verantwoord is om deze te herstellen.
- In vele gevallen zijn hiervoor geen onderdelen en/of technische schema's beschikbaar.
- Meestal gaat het om toestellen met een verkoopprijs van 100€ of minder.
- Wanneer aan alle garantievoorwaarden werd voldaan zal het toestel volledig worden gecrediteerd door Sony.
- Dit wordt rechtstreeks met uw groothandel, aankoopgroepering of in laatste instantie met u geregeld.
- OPGELET! Dit geldt enkel voor toestellen verdeeld door Sony Benelux. Dit wordt steeds adhv het serienummer gecontroleerd.
- In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat dergelijke toestellen worden omgeruild of toch worden hersteld.
- Low Cost registraties via onze DEALER-LOGIN zullen ook gecrediteerd, maar NIET afgehaald worden. Er wordt wel verwacht dat het toestel nog 6 maand wordt bijgehouden voor eventuele Sony-Audit. Vergeet in dit geval niet het aankoopbewijs te uploaden!
- Na ingave van het type in onze DEALER-LOGIN zal u meteen worden medegedeeld of het over een Low Cost toestel gaat of niet.
Dead on Arrival (DOA)
- Nog niet of net verkochte toestellen met een defect.
- Maximum 6 maanden geleden aangekocht door verdeler en/of maximum 21 dagen geleden verkocht aan uw eindklant.
- Is één van deze termijnen overschreden dan zal het toestel binnen waarborg behandeld worden.
- DOA aanvraag kan uitsluitend gebeuren via onze DEALER-LOGIN PROCEDURE.
- De set dient compleet te zijn en in de originele verpakking.
- De set mag geen gebruiksschade, fysische schade,... vertonen.
Schade Retour
- Nieuwe, beschadigd geleverde toestellen verdeeld door Sony Benelux.
- Toestel kan gewoon geregistreerd worden via onze DEALER-LOGIN PROCEDURE.
- Elke retourzending schade wordt slechts aanvaard indien er werd voldaan aan de voorwaarden schade zoals opgesteld door Sony Benelux.
- Maximum 6 maand geleden aangekocht door verdeler en/of maximum 21 dagen geleden verkocht aan uw eindklant.
- Is één van deze termijnen overschreden dan zal het toestel binnen waarborg behandeld worden.
- De set dient compleet te zijn en in de originele verpakking.
- De set mag geen gebruiksschade, fysische schade,... vertonen.
Inhome
- Aan huis herstellingen voor Flat TV >43" (109cm) moeten voor Belgie en Luxemburg rechtstreeks via Sony worden aangevraagd.
- Deze aanvraag dient te gebeuren via Sony Inhome.
- Of telefonisch : +32 (0)70 / 211 003
- Of via e-mail : sony_logistic@sav-dnv.be
HERSTELLINGEN BUITEN WAARBORG
Low Cost
- LC toestellen zijn toestellen waarvoor het economisch niet verantwoord is om deze te laten herstellen.
- In vele gevallen zijn hiervoor zelf geen onderdelen en/of technisch schema beschikbaar.
- Herstelling is in vele gevallen aldus niet (meer) mogelijk.
- Meestal gaat het om de toestellen met een verkoopprijs 100€ of minder.
- Na ingave van het type in onze DEALER-LOGIN zal u meteen worden medegedeeld of het over een LC toestel gaat of niet.
Inhome
- Aan huis herstellingen voor Flat TV >43" (109cm) moeten voor Belgie en Luxemburg rechtstreeks via Sony worden aangevraagd.
- Deze aanvraag dient te gebeuren via Sony Inhome.
- Of telefonisch : +32 (0)70 / 211 003
- Of via e-mail : sony_logistic@sav-dnv.be
CONTACT SONY
VERPAKKING & TRANSPORT
- Besteed zeker voldoende aandacht bij het verpakken van uw toestel.
- Bekijk HIER de voornaamste aandachtspunten.