Stuur B&W een email voor vragen over een defect product en voor het retourneren van uw product, of bel B&W tussen 09.00 – 17:00 van maandag t/m vrijdag (met uitzondering van erkende feestdagen). Bent u woonachtig in Nederland, belt u dan met +31 20 560 2940. Bent u woonachtig in België of Luxemburg, belt u dan met +32 32 067 550. Als u uw product langer dan 28 dagen geleden hebt gekocht, dient u in plaats daarvan contact met B&W op te nemen voor een reparatie.
1. Een defect product retourneren
- Als u het vermoeden heeft dat uw product defect is, kijkt u dan onder de ondersteuning sectie voor verdere ondersteuning of neem contact op met het B&W support team. Zij kunnen u bij de installatie van uw product begeleiden.
- Als dit uw probleem niet oplost, stuurt u ons dan binnen 28 dagen nadat u uw product hebt ontvangen een e-mail om uw geld terug te ontvangen. Stuur geen producten naar ons terug zonder dat u eerst van ons een RMA-nummer (Return Material Authorisation) hebt ontvangen.
- Uw product moet worden geretourneerd binnen 28 dagen nadat het RMA-nummer is verstrekt, anders wordt het retourproces geannuleerd.
- Als u een vervangend product wilt, kunt u online opnieuw een bestelling plaatsen.
2. Niet tevreden over uw aankoop
- In het geval u niet tevreden bent over uw aankoop, kunt u binnen 28 dagen het product retourneren.
- U kunt uw product aanmelden door B&W een e-mail te sturen. Vervolgens krijgt u een RMA nummer wat u dient te vermelden op uw retourzending.
- Dit RMA nummer is slechts 28 dagen geldig. Na deze periode kunt u uw zending niet langer aanbieden.
- De transportkosten en bijkomende zaken zoals bijvoorbeeld een verzekering voor verlies of schade zijn voor eigen rekening.
3. Retourneren van geopende accessoires
- In het geval uw accessoire defect is neemt u dan binnen 90 dagen na ontvangst van uw aankoop contact met B&W op.